ERIK SKJÖLDEBRAND
Jag har arbetat med försäljning, kommunikation och marknadsföring i 30 år. Det har varit allt ifrån telemarketing till att jag varit med om att arrangera ett F1-Event mitt i centrala Örebro. I dag har jag hittat moderna sätt att förankra nyttan hos kunden i en mycket mer relationsbyggande försäljning som kan ta ditt företag till nya nivåer.
Passion och relationer
Försäljning är ”passion” var det någon som sa. Det som driver mig är att bygga långsiktiga kundrelationer med ”kunden i focus".
All in
Genom livet har jag gått ”All In” det nya mottot " Good Enough" är anpassat till att leva 2021, det handlar om att jobba hårt samtidigt som man tänker på att göra det som man själv mår bra utav. Under min karriär har jag upplevt både framgångar och motgångar och hoppas att via min kunskap erbjuda verktyg för att undvika de gropar som jag själv trampat i.
I mitt fall är fysisk aktivitet ”bränslet” för att ladda batterierna och få ny energi genom löpning, styrketräning, slalom och på senare år
El-MTB.
Erkännande
Jag får väl erkänna att jag är F1 nörd.
Drömmen om en ”Dodge Charger RT-68” har funnits sen tonåren.
Peter Norberg hade sin svarta med bumblebee stripes och centerline fälgar i Edsbyn. Drömmar är till för att förverkligas
Skidor
” Ni som inte provat Hendryx Skis…. Gört! ”
Meriter
• Örebro Raceday •I Huvudet På Gunde Svan (arbetade med branding av arenor som besöktes under produktionen) • Elitloppet • Telemarketing • Ledande positioner (VVD MSTT AB, Försäljningschef R & D Förlag) • Key Account Management